Finally, It's Friday!


Alhamdulillah, masih berpeluang menikmati hari Jumaat yang indah penghulu segala hari. Saya sangat suka hari Jumaat, sejak zaman bekerja dulu sampai la sekarang dok rumah everyday pun, bila tiba hari jumaat, rasa suatu kelainan daripada hari-hari lain :) What an amazing day, kan :)

Pagi ni as usual, breakfast dengan Mineral Coffee, but this time not with Latte'.. Rindu nak minum 'pure' Mineral Coffee :). A sachet, sambil makan roti bakar, huhu, best.. Kene pulak anak-anak still tidur lagi.. Mama ape lagi lah, rasa nak duduk minum kopi lama-lama coz sejak ade AbgYan my lil boy ni, masa untuk duduk di meja makan tersangat lah limited, as AbgYan sangat tak boleh berenggang dengan Mama hokeyyy.. yang sometimes not ok, especially time nak solat.. aduyaii..

Noon, masak jap, then, kemas2 baju nak 'balik kampung' esok ;) Tak lupa juga, bawa stock Mineral Coffee and Marine Essence Body Wash :) Kat sana boleh kata semua 'hantu kopi' la hehe Okay. So, sesape yang nak stock Marine Essence dan Mineral Coffee masa saya di KL nanti boleh contact saya. Yang di Shah Alam, still boleh beli juga and collect from my hubby, as he stay coz on duty till Merdeka Day ;(

Opps, ya.. Sempena Hari Merdeka, saya nak kasi price murah-murah aje.. While stock last ye coz di KL pun sudah ada yang booking :) SMS or Whatsapp saya for price or to purchase ye :)